Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSotnikova Y. V.-
dc.contributor.authorKasmin D. S.-
dc.contributor.authorNazarov N. K.-
dc.contributor.authorStepanova E. R.-
dc.contributor.authorSemenchenko An. V.-
dc.date.accessioned2020-06-11T07:20:04Z-
dc.date.available2020-06-11T07:20:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationSotnikova Y. V. Using of crowdsourcing in a modern creative economy [Electronic resource] / Y. V. Sotnikova, D. S. Kasmin, N. K. Nazarov, E. R. Stepanova, An.V. Semenchenko // Revista Espasios. - 2020. - Vol. 41.(19). – Р. 20-33. - Available at : http://www.revistaespacios.com/a20v41n19/20411902.html.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23069-
dc.description.abstractThe methodological basis of crowdsourcing was investigated and the using of different services and platforms, provided crowdsourcing services were analyzed. Grouping types of crowdsourcing according to the scope of use were designed. The list of advantages of using crowdsourcing was given. The most popular Amazon services which were categorized by purpose were composed.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcrowdsourcingru_RU
dc.subjectcreative economyru_RU
dc.subjectplatformru_RU
dc.titleUsing of crowdsourcing in a modern creative economyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
a20v41n19p02.pdf725,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.