Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерерва І. М.-
dc.date.accessioned2020-06-17T08:49:18Z-
dc.date.available2020-06-17T08:49:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПерерва І. М. Сутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організації / І. М. Перерва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. — Х. : ФОП Панов А. М., 2020. — С. 53–55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто основні теоретичні підходи до поняття «клієнтоорієнтованість», в результаті морфологічного аналізу сформульована дефініція даного поняття. Указано основні принципи клієнтського підходу до розвитку організації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтованістьru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.titleСутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перерва_СУТНІСТЬ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ.pdf397,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.