Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAkhmedova O. O.-
dc.date.accessioned2020-06-24T08:18:03Z-
dc.date.available2020-06-24T08:18:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationInternational advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level / O. O. Ahmedova. - Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 8 p. (Ukr.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234-
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presentedru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectinternational advertisingru_RU
dc.subjectsales promotionru_RU
dc.subjectpublic relationsru_RU
dc.subjectpersonal sellingru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.titleInternational advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
англ_Ахмедова2.pdf773,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.