Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петренко В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T08:25:54Z | - |
dc.date.available | 2020-06-30T08:25:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Петренко В. О. Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» / В. О. Петренко // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 13. – С. 145-147. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено феномен критичного мислення в психолого-педагогічних дослідженнях у статиці та динаміці, наведено значення терміна «формування критичного мислення студентів», встановлено сутність критичного мислення, його основні принципи. З’ясовано етапи опрацювання іншомовного наукового тексту, в процесі якого проявляються навички критичного мислення: етап пошуку невідповідності; етап аргументації, що спрямовано на обґрунтування невідповідності. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | критичне мислення | ru_RU |
dc.subject | здобувачі ступеня доктора філософії | ru_RU |
dc.subject | академічна англійська мова | ru_RU |
dc.subject | формування критичного мислення | ru_RU |
dc.subject | іншомовний науковий текст | ru_RU |
dc.title | Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петренко.pdf | 149,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.