Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко В. О.-
dc.date.accessioned2020-06-30T08:25:54Z-
dc.date.available2020-06-30T08:25:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПетренко В. О. Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» / В. О. Петренко // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 13. – С. 145-147.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273-
dc.description.abstractУ статті висвітлено феномен критичного мислення в психолого-педагогічних дослідженнях у статиці та динаміці, наведено значення терміна «формування критичного мислення студентів», встановлено сутність критичного мислення, його основні принципи. З’ясовано етапи опрацювання іншомовного наукового тексту, в процесі якого проявляються навички критичного мислення: етап пошуку невідповідності; етап аргументації, що спрямовано на обґрунтування невідповідності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкритичне мисленняru_RU
dc.subjectздобувачі ступеня доктора філософіїru_RU
dc.subjectакадемічна англійська моваru_RU
dc.subjectформування критичного мисленняru_RU
dc.subjectіншомовний науковий текстru_RU
dc.titleФормування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петренко.pdf149,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.