Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарцева М. Д.-
dc.date.accessioned2020-08-20T08:37:12Z-
dc.date.available2020-08-20T08:37:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарцева М. Д. Етноорієнтована модель лінгвокультурної адаптації іноземних студентів до полікультурного освітнього середовища / М. Д.Карцева // Наук. вісник міжнар. гуманітарного ун-ту. Сер. Філологія : зб. наук. праць. – Одеса : В Д «Герменевтика», 2019. – № 41, Т. 2. – С.196-199.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23436-
dc.description.abstractУ статті розглянуто застосування етноорієнтованого підходу до проблеми навчання освітніх мігрантів та їхні адаптаційні труднощі, зумовлені етнопсихологічними та етнокультурними особливостями. Доведено, що лінгвокультурна адаптація являє собою важливу умову реалізації освітніх потенціалів й покликана забезпечити збалансований розвиток мовних здібностей та компетенцій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherВ Д «Герменевтика»ru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectетноорієнтованийru_RU
dc.subjectлінгвокультурнийru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectіноземний студентru_RU
dc.titleЕтноорієнтована модель лінгвокультурної адаптації іноземних студентів до полікультурного освітнього середовищаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Карцева.pdf906,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.