Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумік-Гладка К. Г.-
dc.date.accessioned2020-09-04T06:58:41Z-
dc.date.available2020-09-04T06:58:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНаумік-Гладка К. Г. Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікації / К. Г. Наумік-Гладка // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : ІХ всеукр. наук.-практ. Інтернет конф., 20 трав. 2020 р., м. Київ : зб. матер. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет харчових технологій. – Київ, 2020. – С.131–133.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23603-
dc.description.abstractВизначено, що принципи екологічності в сфері гостинності набувають актуальності, як додатковий фактор конкурентоспроможності. Екологічність діяльності підтверджується системами якості менеджменту та сертифікується, що формує легітимність принципу екологічності. Умови кризи, наприклад пандемія, стають фактором креативного розвитку сфери гостинності, де використовується ідея комфорту, безпеки та екологічності в адаптованій формі та підтверджується важливість цих факторів для успішної економічної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекологічністьru_RU
dc.subjectсфера гостинностіru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.titleЕкологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумик_4статья.pdf360,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.