Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTymoshenko K. V.-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:18:49Z-
dc.date.available2020-09-04T09:18:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationTymoshenko K. V. Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitiveness / K. V. Tymoshenko // Вчені записки таврійського національного університету імені в. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2020. – №2., Т.31 (70). С. 47–53.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23619-
dc.description.abstractThe article discusses the formation of factors affecting the development of tourism in Ukraine, the main components of the national tourism brand, development of market, its infrastructure, the problems of attracting new consumers of tourist and recreational services. The article defines the essence of the concepts “brand”, “tourism brand”; the concepts of “city brand” and “country brand” are defined. The influence of the brand and prerequisites for the development of branding on the management of the image of the country are determined. Methods are proposed, with the help of which the country’s brand can be formed and the domestic tourism market developed.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectbranding strategyru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjecttourism brandingru_RU
dc.subjecttourism marketru_RU
dc.titleMethods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко_1статья.pdf469,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.