Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.date.accessioned2020-10-19T08:46:25Z-
dc.date.available2020-10-19T08:46:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.subjectміжнародна послугаru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectмоделі міжнародних послугru_RU
dc.subjectоцінка цінності міжнародних послугru_RU
dc.subjectмоделі поведінки споживачівru_RU
dc.subjectпрезентації послугru_RU
dc.titleМаркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП ММП.pdf15,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.