Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСущенко О. А.-
dc.contributor.authorНаумік-Гладка К. Г.-
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2020-11-23T10:06:04Z-
dc.date.available2020-11-23T10:06:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСущенко О. А. Маркетингові комунікації в туристичній діяльності [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. А. Сущенко, К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,32 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 217 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 209-217.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096-
dc.description.abstractРозкрито теоретичні основи маркетингових комунікацій у туристичній діяльності. Висвітлено класифікації комунікацій, їх змістовність, методичні підходи до практичної реалізації. Вміщено питання для самостійного опрацювання, контрольні запитання для самодіагностики, питання для дискусій, практичні завдання. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectстратегія просуванняru_RU
dc.subjectмедіаринокru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.titleМаркетингові комунікації в туристичній діяльностіru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Сущенко О А, Наумік-Гладка К Г, Алдошина М В.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.