Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Норік Л. О. | - |
dc.contributor.author | Лебедєва І. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T09:30:05Z | - |
dc.date.available | 2020-12-09T09:30:05Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Норік Л. О. Використання концептуальних карт як метод активізації самостійної роботи студентів / Л. О. Норік, І. Л. Лебедєва. // ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання» : збірник тез II міжнар. наук.- практ. інтернет-конф., 28-29 жовт. 2020 р. - Глухів. – 2020. – С. 160-161. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24186 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто підхід до активізації самостійної роботи студентів за рахунок застосування концептуальних карт в процесі опрацювання ними теоретичного та практичного матеріалу навчальних дисциплін математичного циклу. Ефективність використання концептуальних карт доведено під час викладання навчальної дисципліни «Прикладна математика» для студентів 1 курсу ХНЕУ ім. С. Кузнеця спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія». | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | концептуальна карта | ru_RU |
dc.subject | самостійна робота | ru_RU |
dc.subject | якість навчання | ru_RU |
dc.title | Використання концептуальних карт як метод активізації самостійної роботи студентів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЕММ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Норiк_Лебедeва_тези1_10-2020.docx.pdf | 389,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.