Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMazorenko O. V.-
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.date.accessioned2021-02-12T08:53:50Z-
dc.date.available2021-02-12T08:53:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMazorenko O. V. Modern aspects of organizing the marketing activity / O. V. Mazorenko, O. M. Myronova. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов.– Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 212–213.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670-
dc.description.abstractThe essence and content of modern marketing activities organizing. Factors influencing size of marketing organization are identified. Traditional types of marketing organizational structures are analyzed. Their strengths and weaknesses are considered. The contemporary marketing organizational structures are described. It is proved that all types of marketing organizational structures have unique strengths.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing organizational structureru_RU
dc.subjecttraditional marketing organizational structureru_RU
dc.subjectcontemporary marketing organizational structureru_RU
dc.titleModern aspects of organizing the marketing activityru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazorenko,Myronova-tezis.pdf109,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.