Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаверська Т. О.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:02:56Z-
dc.date.available2021-03-05T09:02:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтаверська Т. О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу / Т. О. Ставерська. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матер. міжнар. наук.-практ. конф., присв. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 95-96.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842-
dc.description.abstractОсновними драйверами забезпечення оптимізації витрат, активізації просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та поліпшення умов розвитку бізнесу визначено розроблення адаптивної стратегії, вибір цифрових інструментів, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових технологій та digital-платформ маркетингу. Досліджено основні завдання та переваги застосування digital-маркетингу в умовах цифрової трансформації сучасного бізнес-середовища.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectdigital-маркетингru_RU
dc.subjectбізнес-середовищеru_RU
dc.subjectцифрова трансформаціяru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.titleDigital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Staverska_tezy_marketing_8-10-2020.pdf691,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.