Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:24:13Z-
dc.date.available2021-03-11T08:24:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПасько М. І. Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 112-113.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855-
dc.description.abstractВизначено дуалістичну природу системи понять управління маркетинговою діяльністю підприємства. Зазначено, що розуміння управлінської діяльності у сфері маркетингу передбачає тлумачення змісту великої кількості різноманітних понять, які разом створюють окрему категоріальну інфраструктуру. Кожне поняття має своє відповідне місце та знаходиться у відповідному зв'язку з іншими безпосередньо у практичній діяльності суб’єктів господарювання у ринково-конкурентному середовищі. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо змістовності, обґрунтовано і запропоновано визначення понять категоріальної інфраструктури управління маркетинговою діяльністю підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectкатегоріальна інфраструктураru_RU
dc.titleКатегоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Тези.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.