Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorВоїнкова О. В.-
dc.date.accessioned2021-03-17T09:50:25Z-
dc.date.available2021-03-17T09:50:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції / О. О. Дзеніс, О. В. Воїнкова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. С. 232-236.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто систему управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові напрями сталого розвитку маркетингової діяльності. Виділено фактори впливу міжнародної конкуренції на маркетингову діяльність підприємств.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectміжнародна конкуренціяru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзенис Петрук_2020.pdf421,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.