Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2021-05-27T08:46:28Z-
dc.date.available2021-05-27T08:46:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМенеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня / укл. М. В. Алдошина. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 14 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367-
dc.description.abstractЗнання та вміння з навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності» необхідні спеціалісту для створення конкурентоспроможних підприємств у сфері готельно-ресторанного обслуговування, ефективного ведення маркетингової діяльності та формування сучасної системи управління всіма підрозділами підприємства. Рекомендовано для для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectорганізаційна структураru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.titleМенеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_МиМ у галузі гостинності_Алдошина.pdf890,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.