Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоженко О. О-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2021-07-09T07:58:13Z-
dc.date.available2021-07-09T07:58:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОрганізація готельно-ресторанного бізнесу / О. О. Гоженко, К. В. Тимошенко // Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії і перспективи [Електронне видання]: матеріали VІІ Всеукр. студ. наук. конф., 18 бер. 2021 р. : тези допов. / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. у-т, 2021. ‒ С. 46-47.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25663-
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні та практичні аспекти організації обслуговування в готельному та ресторанному бізнесі в умовах пандемії. Проаналізовано можливості підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок використання висококваліфікованого персоналу та раціонального управління трудовими ресурсами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесru_RU
dc.subjectобслуговуванняru_RU
dc.subjectпандеміяru_RU
dc.titleОрганізація готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
e3e35aeaf0946a5c39bf64469e493cf8_(1).pdf5,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.