Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борова Т. А. | - |
dc.contributor.author | Марчук А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-27T09:40:13Z | - |
dc.date.available | 2021-07-27T09:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Борова Т. Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО / Т. Борова, А. Марчук // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 6 (34). – vol.1. – C. 27-34. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність поняття моніторингу в освітній галузі. Схарактеризовано основні його завдання та процедури проведення. Обґрунтовано необхідність застосування кваліметричної моделі як інструменту моніторингу. Проаналізовано принципи побудови кваліметричної моделі. Виокремлено фактори та показники кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента. Зазначено вплив застосування кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента на процеси рефлексії, що є основою для самокорекції та саморегуляції освітньої діяльності. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | моніторинг | ru_RU |
dc.subject | освітній моніторинг | ru_RU |
dc.subject | кваліметричний підхід | ru_RU |
dc.subject | кваліметрична модель | ru_RU |
dc.subject | управління педагогічною взаємодією викладача і студента | ru_RU |
dc.subject | рефлексія | ru_RU |
dc.subject | самокорекції | ru_RU |
dc.subject | саморегуляція | ru_RU |
dc.title | Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья 5.pdf | 278,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.