Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26008
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прус Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T08:06:45Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T08:06:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Прус Н. О. Роль викладача іноземних мов у процесі формування полікультурної компетентності студентів / Н. О. Прус // Педагогіка формування творчої особистості у віщій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ, 2021. ‒ Вип. 75. ‒ Т. 2. ‒ С. 165-168. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26008 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено формуванню полікультурної компетентності студентів під час вивчення іноземних мов. Визначено, що полікультурність є однією з найважливіших характеристик сучасного соціуму, а сформованість полікультурної компетентності – однією з ключових умов ефективної взаємодії людини в сучасному суспільстві. Надано основні характеристики полікультурної особистості. Доведено, що іноземна мова виступає важливим засобом всебічного розвитку особистості, її інтелектуальної, емоційної та мотиваційної сфери. Вона сприяє формуванню комунікативної міжкультурної компетенції, розвитку здатності та готовності брати участь у полілозі лінгвокультур, уміння дотримуватися універсальних норм поведінки, правил етикету, всіх основних аспектів, що характеризують зміст полікультурної компетентності. В результаті дослідження з’ясовано, що мова є основною частиною культури. Викладач іноземної мови як носій лінгвокраїнознавчого потенціалу виконує посередницьку функцію між різними культурами, а процес викладання іноземної мови завжди спрямований на формування полікультурної компетентності студентів. Зроблено висновок, що професійно-орієнтована іншомовна підготовка сприяє формуванню не тільки іншомовної мовленнєвої компетенції, а соціальної усвідомленості майбутнього фахівця, що відповідає вимогам сучасного суспільства. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | полікультурна компетентність | ru_RU |
dc.subject | педагогічний потенціал | ru_RU |
dc.subject | іншомовна підготовка | ru_RU |
dc.title | Роль викладача іноземних мов у процесі формування полікультурної компетентності студентів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30 Прус_стаття.pdf | 12,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.