Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.contributor.authorЧефранова К. Р.-
dc.date.accessioned2022-02-07T12:34:43Z-
dc.date.available2022-02-07T12:34:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКозуб В. О. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / В. О. Козуб, К. Р. Чефранова // Innovations and prospects of world science: The 3rd International scientific and practical conference, Vancouver, Canada, Nov. 4-6, 2021. : тези допов. – Vancouver : Perfect Publishing, 2021. – Р. 764-769.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173-
dc.description.abstractВ публікації визначено сутність та переваги міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Охарактеризовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Наведено вміння та навички, які необхідні для ефективного управління та прийняття стратегічних рішень в процесі вирішення проблем міжнародної діяльності вітчизняних підприємств щодо формування маркетингових стратегій. Наведено особливості формування міжнародної маркетингової стратегії в процесі діяльності господарських суб’єктів на меблевому ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectміжнародна стратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectконкурентиru_RU
dc.titleОсобливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf926,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.