Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовікова М. М.-
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2022-02-09T08:57:43Z-
dc.date.available2022-02-09T08:57:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНовікова М. М. Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесу / М. М. Новікова, О. А. Небилиця // НТЗ «Комунальне господарство міст», Сер.: Економічні науки. - 2021. - Вип. 7(167).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27193-
dc.description.abstractРобота присвячена узагальненню та обґрунтуванню сутності сучасних інноваційних інструментів маркетингу для розвитку бізнесу. Приведено аналіз останніх досліджень оцінки впливу мобільних пристроїв на світову економіку. Розкрито сутність чат-ботів як одного з дієвих інноваційних інструментів. Виділено основні переваги та недоліки використання чат-ботів у бізнесі. Проведено статистичний аналіз застосування чат-ботів. Запропоновано рекомендації щодо формування ефективної маркетингової стратегії сучасного підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінноваціяru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментru_RU
dc.subjectмобільний трафікru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectчат-ботru_RU
dc.subjectІнтернет- маркетингru_RU
dc.titleСучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.