Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2022-02-15T12:03:01Z-
dc.date.available2022-02-15T12:03:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectаналізru_RU
dc.subjectданіru_RU
dc.subjectмаркетинговий аналіз, маркетингова аналітикаru_RU
dc.subjectгіпотезаru_RU
dc.subjectпроблема дослідженняru_RU
dc.subjectстатистикаru_RU
dc.subjectметрикаru_RU
dc.subjectdata-driven підхідru_RU
dc.subjectпродуктова аналітикаru_RU
dc.subjectдашбордru_RU
dc.subjectвізуалізація данихru_RU
dc.subjectаналітикru_RU
dc.titleМаркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова аналітика.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.