Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIarmosh O.-
dc.date.accessioned2022-06-06T21:06:02Z-
dc.date.available2022-06-06T21:06:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIarmosh O. The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantages / O. Iarmosh // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матер. ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : тези допов. – Дніпро : Ун-т митної справи та фінансів, 2022. – Т. 1. – C. 88-90.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27487-
dc.description.abstractThe paper considers the essence and features of the strategy of globalization in the international market, taking into account the country-oriented direction or standardization of activities. It is emphasized that firms that pursue a global standardization strategy focus on increasing profitability and profit growth by reaping the cost reductions that come from economies of scale, learning effects, and location economies. The main advantages and disadvantages of a globalization strategy are noted in the paper.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectglobal economyru_RU
dc.subjectinternational marketru_RU
dc.subjectglobal strategyru_RU
dc.subjectstandardizationru_RU
dc.subjectglobal supply chainru_RU
dc.titleThe Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantagesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмош ОВ Тези Міжнар.Інтер-конф. 2022- сторінки-88-90.pdf173,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.