Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоляк В. А.-
dc.date.accessioned2022-06-13T16:42:18Z-
dc.date.available2022-06-13T16:42:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСмоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ / В. А. Смоляк // Areas of scientific thought – 2021/2022. Materials of the XVII International scientific and practical Conference, December 30, 2021 – January 7, 2022: Sheffield. Science and education LTD. – P. 46-48.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571-
dc.description.abstractДослідження присвячене розвитку менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ на прикладі страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстрахуванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингова політика страховикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність страхової компаніїru_RU
dc.titleРозвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смоляк В.А. Areas of scientific thought.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.