Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLuniachek V.-
dc.contributor.authorIgnatenko L.-
dc.date.accessioned2022-06-17T19:05:22Z-
dc.date.available2022-06-17T19:05:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationLuniachek V. Transformation processes in secondary educational institutions at the time of the war (illustrated by the case of Kharkiv, Ukraine) / V. Luniachek, L. Ignatenko // Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference, May 29-31, 2022. – Stockholm, Sweden: SSPG Publish, 2022. – P. 352-356.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27690-
dc.description.abstractOn February 24, 2022, Russia's devastating war against Ukraine began, which drastically changed the lives of many people, including teachers of general secondary educational institutuion). In order to understand these changes, we study the transformations that have affected the teaching community of the areas where hostilities are taking place. Due to certain difficulties in conducting such surveys during the hostilities, we considered the case of a GSEI of one of the central administrative districts of Kharkiv.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectwarru_RU
dc.subjectteacherru_RU
dc.subjectgeneral secondary education institutionru_RU
dc.subjectpedagogical workerru_RU
dc.subjecteducational processru_RU
dc.titleTransformation processes in secondary educational institutions at the time of the war (illustrated by the case of Kharkiv, Ukraine)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODERN-SCIENCE-INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-29-31.05.22.pdf804,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.