Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChekhratova O. A.-
dc.date.accessioned2022-06-18T17:11:00Z-
dc.date.available2022-06-18T17:11:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationChekhratova O. A. Reflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutions / O. A. Chekhratova // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м.Одеса, 18-19 лют. 2022 р.: тези допов. – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2022. – С. 112-115.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704-
dc.description.abstractTraining future specialists in an era of a student-centered approach, educators seek the methods and tools to make the teaching and learning process not only more efficient but also beneficial and interactive. One of the means of ensuring learner autonomy is the reflection. Having chosen a personal educational pathway, students are encouraged to participate in reflective interviews. To prepare for a reflective interview, we encourage an educator to consider some issues and work out a course plan. We offer a set of question to ensure conducting a successful reflective interview.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectlearner autonomyru_RU
dc.subjectreflectionru_RU
dc.subjectreflective interviewru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.titleReflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutionsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Тези Чехратова.pdf79,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.