Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.contributor.authorКандзюба Є. Р.-
dc.date.accessioned2022-06-18T17:46:10Z-
dc.date.available2022-06-18T17:46:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозуб В. О. Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference, 1-3 May 2022. – Stockholm, Sweden: SSPG Publish, 2022. – P. 388-393.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709-
dc.description.abstractУ публікації наведено сутність та роль брендингу, як стратегічного ресурсу у боротьбі з конкурентами на міжнародному ринку. Надано сутність, мету і значення бренду для споживачів. Виділено головну проблему впровадження бренду, яка полягає в розумінні бренду споживачами та створенні доданої вартості. Розглянуто процес та способи просування бренду на міжнародному ринку. Охарактеризовано стратегію просування та маркетингу бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectпросування брендуru_RU
dc.subjectстратегія брендуru_RU
dc.titleБренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компанійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf805,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.