Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorБестужева С. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2022-06-18T17:58:40Z-
dc.date.available2022-06-18T17:58:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України / Н. В. Проскурніна, С. В. Бестужева, В. О. Козуб // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 36.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27711-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України, посилення глобалізаційного впливу і підвищення рівня нестабільності та непрогнозованості. Визначено основні тренди зміни цифрової поведінки споживачів в Україні під впливом світової пандемії. Відзначено підвищення актуалізації послуг цифрової презентації продукту та доставки товарів, зростання частоти онлайн купівель внаслідок змін у структурі споживання. Виділено ключові елементи та інструменти цифровізації підприємств роздрібної торгівлі за етапами процесу прийняття купівельних рішень. Наведено соціально-демографічні характеристики структури випадкової вибірки респондентів серед населення м. Харкова, які приймали участь у проведенні онлайн-опитування з використанням платформи GoogleForm.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрова економікаru_RU
dc.subjectтрансформаціяru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectповедінкаru_RU
dc.subjectаналізru_RU
dc.titleАналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf508,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.