Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросяник О. П.-
dc.contributor.authorМірошніченко А. Д.-
dc.date.accessioned2022-09-26T18:33:54Z-
dc.date.available2022-09-26T18:33:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПросяник О. П. Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами / О. П. Просяник, А. Д. Мірошніченко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – С. 99-102.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174-
dc.description.abstractУ роботі було розглянуто особливості контенту медійних матеріалів у контексті соціальної сфери. Представлено декілька можливих варіантів, як подавати інформацію щодо інвалідності, бездомності, сирітства. Наведено перелік можливостей медіапрацівників у висвітленні цих питань.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмедіаru_RU
dc.subjectінвалідністьru_RU
dc.subjectбездомністьru_RU
dc.subjectсирітствоru_RU
dc.subjectсоціальна політикаru_RU
dc.titleВідеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Просяник О., Мірошніченко А.pdf353,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.