Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGron O. V.-
dc.date.accessioned2022-12-02T17:44:40Z-
dc.date.available2022-12-02T17:44:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationInternational marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O. V. Gron - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 13 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28223-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectproductru_RU
dc.subjectinternational marketru_RU
dc.subjectconsumersru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.titleInternational marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.5_Міжнародний маркетинг_Гронь О._АНГЛ.pdf392,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.