Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркашина Т. С.-
dc.date.accessioned2022-12-09T07:22:29Z-
dc.date.available2022-12-09T07:22:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧеркашина Т. С. Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання” / Т. С. Черкашина // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії : матеріали ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму, 12 жовт. 2022 р. - Київ, 2022. – C. 51-55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240-
dc.description.abstractВстановлено, що в сучасній науці існує чотири основних підходи до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”: дистанційне навчання як форма освіти, дистанційне навчання як метод навчання, дистанційне навчання як вид освітніх послуг, дистанційне навчання як метод отримання освіти. Дано авторське бачення поняття “дистанційне навчання” та його відмінностей від суміжних категорій (“дистанційна освіта”, “заочна освіта”, самонавчання).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectдистанційна освітаru_RU
dc.subjectсамонавчанняru_RU
dc.subjectтьюторствоru_RU
dc.subjectвіртуальна лабораторіяru_RU
dc.subjectпрограмно-інструментальна платформаru_RU
dc.subjectінноваційна навчальна програмаru_RU
dc.titleУзагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Дистанційне_навчання_.pdf225,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.