Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черкашина Т. С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T07:22:29Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T07:22:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Черкашина Т. С. Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання” / Т. С. Черкашина // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії : матеріали ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму, 12 жовт. 2022 р. - Київ, 2022. – C. 51-55. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240 | - |
dc.description.abstract | Встановлено, що в сучасній науці існує чотири основних підходи до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”: дистанційне навчання як форма освіти, дистанційне навчання як метод навчання, дистанційне навчання як вид освітніх послуг, дистанційне навчання як метод отримання освіти. Дано авторське бачення поняття “дистанційне навчання” та його відмінностей від суміжних категорій (“дистанційна освіта”, “заочна освіта”, самонавчання). | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | дистанційна освіта | ru_RU |
dc.subject | самонавчання | ru_RU |
dc.subject | тьюторство | ru_RU |
dc.subject | віртуальна лабораторія | ru_RU |
dc.subject | програмно-інструментальна платформа | ru_RU |
dc.subject | інноваційна навчальна програма | ru_RU |
dc.title | Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання” | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ДУПАЕП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
_Дистанційне_навчання_.pdf | 225,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.