Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНорік Л. О.-
dc.date.accessioned2022-12-14T10:49:59Z-
dc.date.available2022-12-14T10:49:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНорік Л. О. Організація дистанційного формату вищої освіти на базі платформи LMS MOODLE / Л. О. Норік // Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції»: 25 жовтня 2022 р. : тези допов. - Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики». – 2022. - С. 157–160.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28280-
dc.description.abstractРозвиток інтернет-технологій задає нові форми обміну інформацією, розробляються нові динамічні платформи, які приходять на зміну традиційним. Для того, щоб навчання у дистанційному форматі було максимально ефективним, його необхідно правильно організувати за допомогою системи заходів, серед яких технологічні засоби займають важливе місце. Розроблення, впровадження та використання певної технології вимагає налаштування ефективної освітньої електронної платформи. Проведений стислий огляд існуючих наукових підходів до технологічного забезпечення e-learning показав зростання рівня затребуваності освітньої платформи LMS Moodle, яка стає потужним інструментом підтримки освітнього процесу. Організація та супроводження дистанційних курсів в LMS Moodle є комплексним організаційним, педагогічним та інженерно-технологічним завданням.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectелектронні ресурсиru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectнавчальна платформаru_RU
dc.subjectLMS Moodleru_RU
dc.titleОрганізація дистанційного формату вищої освіти на базі платформи LMS MOODLEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕММ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Норік_SSI IEA_2022.pdf284,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.