Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.date.accessioned2023-01-02T12:43:10Z-
dc.date.available2023-01-02T12:43:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Мартиненко – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28466-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectжиттєвий цикл інноваційних продуктівru_RU
dc.subjectінноваційні підходиru_RU
dc.subjectефективність маркетингу інноваційru_RU
dc.titleМаркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.209_Маркетинг_iнновацiй_Мартиненко_М.В..pdf621,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.