Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2023-01-02T12:56:12Z-
dc.date.available2023-01-02T12:56:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.М. Ястремська, М.В. Мартиненко, О. А. Небилиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectбрендінгru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectтоварний знакru_RU
dc.subjectторгова маркаru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectрепутаціяru_RU
dc.titleБренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.215_Бренд-менеджмент__Ястремс_ка_О.М.pdf672,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.