Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-03T11:21:47Z-
dc.date.available2023-01-03T11:21:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдіяльність промислового підприємстваru_RU
dc.subjectпланування діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectкон’юнктура ринкуru_RU
dc.titleМаркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_поз.16_!Маркетинг_промислового_пiдприeмства_Рожко_В_I_.pdf464,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.