Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-03T11:21:47Z-
dc.date.available2023-01-03T11:21:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдіяльність промислового підприємстваru_RU
dc.subjectпланування діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectкон’юнктура ринкуru_RU
dc.titleМаркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.