Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-03T11:24:05Z-
dc.date.available2023-01-03T11:24:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectсегментуванняru_RU
dc.subjectконкурентні стратегіїru_RU
dc.subjectмаркетингове плануванняru_RU
dc.titleСтратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
доп.план_поз.17_!Стратегiчний_маркетинг_Рожко_В_I_.pdf430,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.