Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-03T11:24:05Z-
dc.date.available2023-01-03T11:24:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectсегментуванняru_RU
dc.subjectконкурентні стратегіїru_RU
dc.subjectмаркетингове плануванняru_RU
dc.titleСтратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_поз.17_!Стратегiчний_маркетинг_Рожко_В_I_.pdf430,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.