Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2023-01-15T18:20:32Z-
dc.date.available2023-01-15T18:20:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 474-479.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634-
dc.description.abstractУ дослідженні узагальнено та сформульовано головні особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану та запропоновано послідовності етапів її впровадження. Відзначено основні форми впровадження та застосування маркетингу на українських агропромислових підприємствах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectаграрний секторru_RU
dc.subjectособливістьru_RU
dc.subjectетапиru_RU
dc.subjectвоєнний станru_RU
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Небилиця_О.А..pdf348,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.