Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.contributor.authorХаритоненко В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-15T18:57:20Z-
dc.date.available2023-01-15T18:57:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозлова І. М. Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Козлова, В. І. Харитоненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р.- Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 340-344.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638-
dc.description.abstractНаведено етапи, за якими відбувається формування маркетингової діяльності на підприємстві, запропоновано заходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзаходи вдосконаленняru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингова концепціяru_RU
dc.subjectетапи маркетингової діяльностіru_RU
dc.titleЕтапи формування маркетингової діяльності на підприємствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.