Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoiko N. О.-
dc.date.accessioned2023-02-21T10:36:59Z-
dc.date.available2023-02-21T10:36:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationConsumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / incl. N.O. Boyko – Kharkiv: KhNEU by S. Kuznets, 2023. – 20 p. (English language)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes for the discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points during the entire period of studying the material, as well as recommended literature are provided. Recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the "Marketing" educational program of the first (bachelor’s) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectneedru_RU
dc.subjectmotiveru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectexternal and internal factors that influence consumer behaviorru_RU
dc.subjectbehavioral modelsru_RU
dc.subjectindividual consumer behaviorru_RU
dc.subjectindustrial consumer behaviorru_RU
dc.subjectmarketing research of consumer behaviorru_RU
dc.titleConsumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_!ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА_Бойко Н.О._АНГЛ.pdf828,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.