Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІпполітова І. Я.-
dc.contributor.authorКулинич І. Е.-
dc.date.accessioned2023-08-22T11:25:39Z-
dc.date.available2023-08-22T11:25:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІпполітова І. Я. Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послуг / І. Я. Іпполітова, І. Е. Кулинич // Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 трав. 2023р. : тези допов. - Луцьк: Луцький національний технічний університет, 2023. – С. 155-157.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто роль якості обслуговування як ключового фактора успіху підприємництва в сфері послуг. Аналізується актуальність проблеми та вплив якості обслуговування на успішність підприємства. Досліджуються різні аспекти якісного сервісу, які безпосередньо впливають на ефективність роботи з клієнтами. Розглядається роль якості обслуговування у Total Quality Management (TQM) та підкреслюється важливість надання якісного сервісу у будь-яких бізнеса, які працюють у сфері обслуговування.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсфера послугru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectорганізаційно-економічні факториru_RU
dc.subjectсоціальні факториru_RU
dc.subjectTotal Quality Management (TQM)ru_RU
dc.subjectмаркетинг послугru_RU
dc.titleЯкість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іпполітова, Кулинич тези.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.