Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук А. С.-
dc.date.accessioned2023-09-14T15:39:47Z-
dc.date.available2023-09-14T15:39:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегічний маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.subjectстратегічне плануванняru_RU
dc.subjectплан маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectстратегічний аналізru_RU
dc.subjectматрицяru_RU
dc.subjectальтернативиru_RU
dc.subjectстратегічний набірru_RU
dc.titleСтратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 303 РП !Стратегічний маркетинг_Панчук.pdf342,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.