Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумський О. Л.-
dc.date.accessioned2023-10-10T17:13:59Z-
dc.date.available2023-10-10T17:13:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методика: монографія /О. Л. Шумський. - Харків: Видавець О. А. Мірошниченко, 2019. - 400 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171-
dc.description.abstractУ монографії представлено теоретичні і методичні засади лінгвосамоосвіти майбутніх учителів іноземних мов у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито сутність та особливості змісту лінгвосамоосвіти майбутнього вчителя іноземних мов. Доведено необхідність здійснення концептуального переходу від лінгвістичної освіти до лінгвосамоосвіти. Науково обґрунтовано концепцію та змодельовано систему лінгвосамоосвіти. Схарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. Запропоновано інноваційну лінгводидактичну технологію формування означеної готовності, визначено педагогічні умови ефективного функціонування системи лінгвосамоосвіти, розроблено її навчально-методичне забезпечення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлінгвосамоосвітаru_RU
dc.subjectсистемаru_RU
dc.subjectлінгводидактична технологіяru_RU
dc.subjectготовністьru_RU
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиru_RU
dc.titleЛінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методикаru_RU
dc.typeBookru_RU
Розташовується у зібраннях:Монографії (ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_Шумський.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.