Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисельов О. С.-
dc.date.accessioned2023-12-13T21:52:42Z-
dc.date.available2023-12-13T21:52:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКисельов О. С. Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів / О. С. Кисельов, науковий керівник: Д.С. Бутенко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України : матеріали міжнародної науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 17 листопада 2023 р. - Харків: ХНАДУ. – 2023. – С. 73-75.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто визначення інтернет-маркетингу для просування брендів та продуктів. Розглянуто ключові стратегії та нові тенденції інтернет-маркетингу в підприємницькій діяльності. Визначено найкращій метод інтернет-маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрозвиток інтернет-маркетингуru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectінтернет-маркетинг для розвитку підприємстваru_RU
dc.titleВикористання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кисельов_тези.pdf153,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.