Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавловська І.-
dc.contributor.authorХурдей В.-
dc.contributor.authorМіщенко Д.-
dc.contributor.authorДронова Т.-
dc.contributor.authorПлескун І.-
dc.date.accessioned2023-12-14T19:15:48Z-
dc.date.available2023-12-14T19:15:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПавловська І. Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами / І. Павловська, В. Хурдей, Д. Міщенко та ін. // Економічні горизонти. – 2023. - №4(26). – С. 27–37.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30711-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в управлінні інноваційними процесами. Представлено складові рівні маркетингового потенціалу – ресурсний, аспектний, дивізійний, методичний, конкретизуючий. Також представлено складові розширеної вартісної оцінки потенціалу маркетингу, що містять в собі активи маркетингової діяльності та гудвіл. Зроблено висновок про те, що сучасний інноваційний процес передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів. Присутність маркетингової складової повинно простежуватися у складі підсистем в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Враховуючи тісний взаємозв'язок функціоналів маркетингу та інноватики, необхідно розглядати інноваційну та маркетингову діяльністю підприємства як єдину інноваційно- маркетингову проблему. Слід зазначити, що проходження певних етапів інноваційного процесу здатне породжувати «віддалені» один від одного, організаційно відокремлені функціональні підрозділи, крім того, процес створення радикальних інновацій може виходити за межі конкретного підприємства, проте якщо вектори діяльності кожного учасника інноваційного процесу не з'єднуються в один результуючий вектор, то інноваційний процес не досягає своєї мети. Це викликає необхідність обов'язкового аналізу факторів та можливостей зовнішнього середовища при здійсненні інноваційної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінноваційний процесru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпотенціал маркетингуru_RU
dc.subjectфункціонал маркетингуru_RU
dc.subjectклієнто-маркетингru_RU
dc.subjectуправління інноваційним процесомru_RU
dc.titleПотенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.