Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPtashchenko O. V.-
dc.contributor.authorNevdachyna A. S.-
dc.date.accessioned2023-12-17T22:06:06Z-
dc.date.available2023-12-17T22:06:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationPtashchenko O. V. Marketing tricks and their impact on human / O. V. Ptashchenko, A. S. Nevdachyna // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2021. – С. 204 – 207.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30744-
dc.description.abstractIn the article, the author examines various marketing tricks used by brands to increase sales and encourage customers to make a purchase. Additionally, the article delves into the psychological aspects that underlie the effectiveness of these marketing tricks on individuals. The author also offers several tips so that the consumers can reduce the impact of marketing gimmicks on their decision-making processes.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing tricksru_RU
dc.subjectbrand, discountsru_RU
dc.subjectconsumer psychologyru_RU
dc.subjectconsumptionru_RU
dc.subjectinfluenceru_RU
dc.titleMarketing tricks and their impact on humanru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_Невдачина А (2).pdf194,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.