Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843| Title: | Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів) | 
| Authors: | Чжан Юйтін | 
| Keywords: | емоційний та соціальний інтелект навчальні досягнення соціальні досягнення соціальна тривожність  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Citation: | Чжан Юйтін Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів): дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Педагогіка та адміністрування освіти» / Чжан Юйтін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 103 с. | 
| Abstract: | Метою дипломної роботи є аналіз значущості та важливості соціального та емоційного інтелекту в освітньому процесі студентів вищих навчальних закладів та дослідження факторів впливу. В дослідженні здійснено оцінку емоційного і соціального інтелекту китайських студентів коледжу, вивчено регіональні відмінності та розглянуто проблеми у розвитку цих навичок. Використовуючи анкети на трьох рівнях коледжу, ми аналізуємо такі фактори, як вік, соціальний клас і стать, досліджуючи кореляції з академічною та соціальною успішністю студентів. Отримані результати дозволяють надати рекомендації щодо підвищення емоційного та соціального інтелекту студентів коледжу. | 
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843 | 
| Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.