Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко В. В.-
dc.contributor.authorВелика О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-12T15:47:14Z-
dc.date.available2024-01-12T15:47:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРуденко В. В. Особливості управління комунікативною політикою медичної установи / В.В. Руденко, О.Ю. Велика // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2023. – С. 682-686.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30872-
dc.description.abstractРозглянуто особливості комунікаційної політики для підприємств, що надають медичні послуги. Виділено основні тенденції в управлінні рекламними комунікаціями в медичних установах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмедична установаru_RU
dc.subjectлояльність клієнтівru_RU
dc.titleОсобливості управління комунікативною політикою медичної установиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко Велика Конференція23.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.