Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко В. В.-
dc.contributor.authorБлудова Є. О.-
dc.date.accessioned2024-01-29T21:05:38Z-
dc.date.available2024-01-29T21:05:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСамойленко В. В. Планування маркетингової діяльності підприємства / В. В. Самойленко, Блудова Є.О. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 691-693.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31038-
dc.description.abstractМаркетинг – це не просто складова бізнес-стратегії, вона є її основою і ключовим інструментом для досягнення успіху на ринку. Планування маркетингової діяльності підприємства відіграє важливу роль у формуванні стратегії, спрямованої на досягнення цілей та забезпечення конкурентоспроможності. Це процес, що вимагає обдумування, аналізу, творчості і, головне, наукового підходу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectетапиru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко_Блудова merged.pdf522,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.