Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T18:50:03Z-
dc.date.available2024-02-21T18:50:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 17 с. (Укр.мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31625-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectдослідженняru_RU
dc.subjectконкурентиru_RU
dc.subjectміжнародний бізнесru_RU
dc.titleМіжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.6_Міжнародний маркетинг.pdf624,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.