Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2024-03-09T15:12:54Z-
dc.date.available2024-03-09T15:12:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. - Харків : НУЦЗ, 2024. - С. 147-149.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто специфіку роботи туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено, що більша кількість туристичних підприємств є фізичними особами. Найбільш поширеними стратегіями у діяльності туристичних підприємств є стратегії зростання. Акцентовано увагу на взаємозв’язку рівнів управління та видів стратегій, характерних для підприємств туризму.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectдіджиталізаціяru_RU
dc.subjectстратегії зростанняru_RU
dc.subjectконкурентні стратегіїru_RU
dc.titleСтратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_НВ_Стратегічні_трансформації_турпідприємств_Тези.pdf501,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.