Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.date.accessioned2024-04-02T07:18:27Z-
dc.date.available2024-04-02T07:18:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДілові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / уклад. Н.М. Лисиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32208-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпереговориru_RU
dc.subjectпідходиru_RU
dc.subjectстратегіїru_RU
dc.subjectтактикиru_RU
dc.subjectаналіз характерів партнерівru_RU
dc.subjectриторичні методиru_RU
dc.subjectприйняття рішеньru_RU
dc.subjectманіпуляціru_RU
dc.titleДілові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Асп_075_виб_РП_Ділові переговори в маркетингу_Лисиця.pdf660,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.